Menu

Novi 3D Renderer u Armiji.

Izgleda da je verzija 2.8.1 donijela vise nego sto se u prvi mah cinilo. Naime, za nekoliko skrivenih novosti koje su dosle, tako reci ispod haube se doznalo odmah nakon par tjedana. Za neke novosti jednostavno smo preskocili redak u Release notes-ima pa ih nismo odmah primjetitli,a neke jednostavno nisu bile upisane nigdje.

E pa evo jos jedne novosti koja isto tako nije upisana nigdje a po nekima donosi drasticno poboljsanje. Naime svi znamo da armija od pamtivjeka koristi iskljucivo Direct3D renderer, iako po defaultu unutar UT engina se nalazi i Open GL driver, on je u Armiji jednostavno izbacen. Devovi su pravdali izbacivanje OpenGL-a njegovom bugovitoscu i nestablinoscu, iako autor ovih redaka sumnja u istinitost tih tvrdnji. Naime po mom skromnom i subjektivnom misljenju, svaka igra izgleda bolje u OpenGL izvedbi,pa cak i brze i bolje radi. No to je ipak tema za neku drugu pricu.

Dakle, novost je da Direct3D vise nije jedini renderer i da mu drustvo od ove verzije pravi Direct3D9. Iako je sugerirano na oficijalnim forumima da se isproba ovaj novi ingame driver, takva opcija nije dodana unutar izbornika u samoj igri, sto bi znacilo da treba direktno u ArmyOps .ini fajlu premjestiti jedan “;” (tocku zarez). Iako sam zestoki protivnik kopanja i izmjena bilo kakvih ini fajlova mimo izbornika u igri, ovo je jednostavno predobro zvucalo a da se ne isproba.

Dakle logika je slijedeca: svi imamo directx 9 grafulje i zasto ne korisititi renderer pomocu kojeg mozemo iscjediti i zadnji fpsic iz nje, za razliku generickog Direct3D-a.

Kako to izgleda u praksi?

Paaaaaaa……. malo je bolje. Sa D3D na punom serveru od 26 slotova River Villagea FPS mi padne i do 19. Sa D3D9 nisam niti jednom vidio ispod 26. Gornja granica je manje vise ostala ista,tako da nije vrijedna spomena. Ono sto mi se posebno svidja jest daleko manje oscilacije u FPSima i ,naravno opet je rijec o subjektivnom dojmu, fluidijom igrom.

Dakle sve sto trebate uciniti je i isprobati da li ce i kod vas biti nekakvih poboljsanja je da zamijenite crni tekst sa crvenim, odnosno doslovno prmjestiti tocku zarez.

wrote
ArmyOps.ini

[Engine.Engine]

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

;RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice
RenderDevice=D3D9Drv.D3D9RenderDevice

;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
Ovdje nista ne mijenjate

;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
Ovdje nista ne mijenjate

;RenderDevice=PixoDrv.PixoRenderDevice
Ovdje nista ne mijenjate

Isto tako u ArmyOps.ini za upaliti trilinear buffer i ostale dzidze sada treba to staviti na true u [D3D9Drv.D3D9RenderDevice] dijelu.

I to bi bilo to. Kod mene je ova opcija prouzrocila poboljsanje , dok neki nisu niti primjetili razliku. Dakle sve se svodi na to da isprobate i provjerite se kako se ova opcija na vasim strojevima ponasa.

Nadam se da ce ovo pomoci onima sa slabijim strojevima.

2 Comments

anarky1988

9 May , 2007 at 6:50 pm

da ali problem sto na nekim srevrima kika cvarlista

LittleCannon

14 May , 2007 at 9:19 pm

mislim da je to vec ispravljeno kod svih AC zajednica

Leave a Comment

Only registerd members can post a comment , Login / Register