#11018

B051LjKo
Participant

Hehe, nije Ivica (legenda, prvi put da odobravam citiranje Šešelja) koji šalje razmijenjuje mailove s T-Comom… Doduše ja sam za Ivicu beba…

—–Original Message—–

From: Nebojsa Stanivuk [mailto:nstanivuk@yahoo.com]

Sent: Monday, November 27, 2006 1:20 AM

To: T-Com racun

Subject: Ogromni pingovi….

Postovani

Poslijednjih desetak dana jednostavno ne mogu normalno koristiti svoju

ADSL liniju. Konekciju uglavnom mogu dobiti, ping je pak prica za sebe

, umjesto “normalnih” dakle niskih i donedavno uobiĂ�Ťajenih pingova

(50-80) prema pojedinim serverima uzhivam u pingovima od preko 1000 uz

golemi packet loss. Kako u tim uvjetima ja ne mogu normalno koristiti

internet, interesira me iz kojeg razloga ja moram pla��ati jednaku

naknadu kao da je sve bilo u najboljem mogu��em redu. Tri puta sam

prijavljivao kvar na liniji, i nakon jednog do dva dana “normalnog” rada

sam opet na “prijaviti kvar na liniji” fazi. Pitam se do kada se trebam

tako vrtiti u krug (i cijelo vrijeme pla��ati naknadu kao da je sve u

apsolutno najboljem redu)

Unaprijed hvala na odgovoru

Nebojsa Stanivuk

############################

T-Com racun <T-Comracun@t.ht.hr> wrote:

Po�¥tovani,

temeljem Va�¥eg prigovora �želimo Vas izvijestiti da T-Com

svakodnevno radi na pobolj�¥anju infrastrukture implementacijom novih sustava

i tehnologija kako bi se u budu��nosti sli�ne pote�¥ko��e

spustile na najmanju mogu��u razinu.

Za vrijeme trajanja smetnji umanjuje se mjese�Ťna naknada za ADSL na

ra�Ťunu Halo/ISDN usluga. Pregledom ra�Ťuna Halo usluga 051/424930

evidentirane su smetnje u mj. 11/2006. godine, no budu��i da su iste

otklonjene u roku od 24 H, mjese�Ťna naknada za ADSL � nije ni

umanjena.

Zahvaljujemo Vam na razumijevanju, te se ujedno ispri�avamo zbog

pote�¥ko��a koje ste imali sa visinom PING-a, te se nadamo kako u

budućnosti nećete imati sličnih poteškoća na Vaše i

naše zadovoljstvo.

S poštovanjem

Vaš T-Com

###################

From: Nebojsa Stanivuk [mailto:nstanivuk@yahoo.com]

Sent: Monday, December 11, 2006 1:06 PM

To: T-Com racun

Subject: RE: Ogromni pingovi….

Postovani

Iznimno mi je drago sto T-Com svakodnevno radi na poboljsanju

infrastrukture te se nadam da ce ustede na konstantnom otpustanju radnika

rezultirati vecim ulaganjima i znatnim povecanjem kvalitete usluge. Molio bih

vas samo da mi objasnite iz kojeg sam tocno ja razloga tri puta u roku

od nekoliko dana prijavljivao kvar na liniji ukoliko je navedeni

uklonjen u roku od 24 sata. Pritom se uopce ne obazirem na “uobicajene”

probleme kada je ping 2-3 puta veci od zeljenog (i u pojedinim iznimnim

slucajevima ostvarenkg [50-60 prema gameserverima]) jer sam se na njih vec

navikao; ping od 1000+ (slovima: tisucu plus) uz konstantni packetloss

s druge strane ipak predstavlja, siguran sam da cete se sloziti, “malo”

veci nedostatak koji Vasem poznatom sloganu “Internet do daske” daje

jedno potpuno novo znacenje [probajte povezati rijeci daska/pod/visoka

koncentracija alkohola u krvi].

Nadalje, nije mi bas jasno iz kojeg razloga je zenska osoba (moram

priznati vrlo ljubazna) koja me je danas nazvala na telefon uz ispriku za

probleme s mojom konekcijom izricito naglasila da ce mi racun za

mjesecnu uslugu biti umanjen kada se to u ovom eksplicitno opovrgava. Nadam se

da shvacate da bit nije u umanjivanju malenog novcanog iznosa nego u

necem puno dubljem. Takodjer, ne mogu iznova ne naglasiti da se osjecam

kao magarac (mozda je pogodnije upotrijebiti rijec “tovar”) kada citam

objasnjenje o kvaru otklonjenom u roku od 24 sata ťto je poprili�no

kontradiktorno mojim iskustvima, ali i rije�ima Vase sluzbe za korisnike

koji su zajedno samnom imali prilike prozivljavati probleme moje ADSL

linije.

U zeljnom iscekivanju vaseg odgovora

Vaš Nebojsa Stanivuk

Postovani,

uvidom u nasu bazu podataka MAXadsl usluga sada Vam radi ispravno. Ako

ce biti potrebno smetnju ponovno mozete prijaviti te ako ista ne bude

otklonjena u roku od 24 h mjesecna naknada za ADSL uslugu biti ce Vam

umanjena za trajanja smetnje na racunu za Halo/ISDN uslugu.

Srdacan pozdrav,

T Com Internet usluge

Sluzba za korisnike

Tel: 0800 9000

Fax: 01 49 13 872

E-mail: helpdesk@t-com.hr

URL: http://www.t-com.hr

Vece MAXadsl brzine – po istim cijenama! Postanite korisnik – dobivate

prikljucak za 1 kunu!

ViĹĄe na http://maxadsl.t-com.hr ili 0800 9000

Subject:

FW: Ogromni pingovi….

Date:

Mon, 8 Jan 2007 11:02:02 +0100

To:

“T-Com Sluzba za korisnike” <helpdesk@t-com.hr>

From:

“T-Com racun” <T-Comracun@t.ht.hr>

Molim Vas da pomognete i odgovorite korisniku.

Ivan Smlati�

I za kraj…. DISKLEJMER

IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: SadrĹžaj ove poruke i eventualno

priloĹženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili

subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greĹĄkom,

molimo Vas, obavijestite poĹĄiljatelja, a poruku i sve njene privitke

odmah, bez �itanja, trajno uklonite s ra�unala. Bilo kakvo

prenoťenje, kopiranje ili distribucija informacija sadrŞanih u poruci tre�im

osobama je zabranjeno i moĹže biti zakonski kaĹžnjivo. SadrĹžaj, stavovi

i miĹĄljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nuĹžno

stavove HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaÄ�a nikakvu

odgovornost za eventualnu ĹĄtetu nastalu primitkom ove poruke i priloga

sadrĹžanih u poruci.

DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to

it are confidential and intended solely for individuals or entities

which they are addressed to. If you have received this email message in

error, please notify the sender and permanently remove the message and

all attached files from the computer. Any disclosure, copying or

distribution of all or a part of information contained herein to or by third

parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or

opinions presented in this message are solely those of the author and

do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom

Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential

damage caused by this message and files attached to it.