#6641

LittleCannon
Moderator

Uuuuuuuuuuhhh apsolutno se ne slažem, mečeve igra tim a ne pojedinci….

Da ali statistika je za svakog pojedinca

Da f(r)ag rate bi pao u drugi plan; i u prvi plan bi izbio onaj tko ima poziciju kapetana ili team lidera; IF, RPG, SAW, sniper ili druge non leader pozicije bi do nekih ozbiljnijih bodova mogli doći samo u slučaju sa leader pogine; što mi nema nekog smisla…

Da ali zato i kapetan ima negativne poene ako se izgubi runda. To je samo dokaz da kapetan nemoze biti svatko jer to moze imati i negativne posljedice. Isto tako vjerujem da se sa sa par matematickih operacija prvog i drugog stupnja se taj kapetanski status moze vrlo lako pretvoriti u veliki minus u slucaju da tim izgubi. Po meni kapetan treba postojati koji ce uvijek imati konkretni plan i kojeg ce se uvijek slusati, a u slucaju lose taktike biti ce i odgovarajuce kaznjen. Dakle kapetan nece biti svatko jer ce se znati da to moze imati i negativne posljedice.

Ipak na kraju uvijek ostaje i najednostavnija stvar da se leader pointsi jednostavno oduzmu

Da skratim, ja sam protiv ovog prijedloga, killovi i FAG rate se i tako zasebno vode kao kategorija, a bodovni sistem je nae interno veselje. Formula koju je troky naveo mi se sviđa, jednostavno ako pobijedimo, pobijedio je TIM, i svi trebaju biti nagrađeni…. Isto tako ako izgubimo, pogotovo izrazitim suxxanjem trebamo biti kažnjeni, kolektivno…. i čak bi uveo i odlazak u minus i negativne bodove ako tako ispadne po formuli…

Nisam upoznat sa Trokyjevom magicnom formulom tako da ne mogu kompetentno polemizirati o tome, ali dalje smatram da u mojoj ideji ima potencijala

Nisam siguran da si ti dobro shvatio moj prijedlog. Ja nisam mislio da se bodovi postignuti u igri jednostavno prepisu u nasu statistiku, nego jednostavno da se uvrste u formulu za izracunavanje pomocu kojeg bi dobili konacni GUM faktor svakog igraca