Budući da normalne taktike na Lakevilleu nisu upalile, zgruntao sam dvije koje možemo probati jer stvarno nemamo kaj izgubiti-ionak smo već dvaput ispali na toj mapi:)
Pokazalo se da svi koncentriraju svoje snage na jednu točku pa pretpostavljam da će tako biti i ovaj put. Obje taktike se temelje na tome da im faktički puštamo našu bazu i prvo ih resetiramo, a onda uništimo:)
1.) Zbunjujuća taktika ver. 1, spawn 2
Setup:
4 T8 heavya (IS3, KT, T-32)
1 T5 Arty (Hummel, M41)
1 T1 svijeća
1 T4 scout T-50
Hummel juri na K9 i gleda grad.
Tri heavya idu na H8-H9 i pokrivaju srednji i donji dio grada u slučaju da protivnički rush ide kroz grad. Jedan heavy čuva Hummela na liniji 0.
Svijeća je na H2 i pazi da rush ne ide kroz klanac.
aUkoliko rush ide kroz klanac, svijeća se povlači na brdašce na K2 i osvjetljava rush ekipu dok se ne popnu do naše baze. Za to vrijeme se Hummel okreće prema našoj bazi i čeka da ih svijeća osvjetli na penjanju i pokuša ih zaustaviti. Tri heavya iz grada se vraćaju nazad, heavy na 0 čuva Hummela. T-50 gleda sredinu i premješta se kada svjeća pogine na H4 ili K4-5, ovisno o tome da li je sredina čista. Ako imaju jednog u sredini, pušta ga da ga rješavaju heavyji iz grada. Naravno, ni svijeća ni T-50 ne mrdaju, poželjno je da imaju cammo na 100%, cammo net, binocs i optics.
Ako rush ide kroz grad, heavyji se koncentriraju na to i imaju pomoć Hummela. T-50 juri uz jezero po liniji 7 i unosi pomutnju u njihovoj pozadini i piči do njihove baze.
2.)Zbunjujuća taktika ver. 1, spawn 1
Hummel piči na A9 i gleda grad. Jedan heavy ispred njega na 0, tri heavya na sredinu grada i pokrivaju grad i sredinu.
Svijeća na E2 gleda da li rush ide kroz klanac. T-50 na B1 u slučaju rusha kroz klanac se povlači na A5 i nastavlja spotati dok ne dođu u bazu. Do tada su se heavyiji vratili i Hummel se narihtao na našu bazu. Ako je sredina čista, T-50 ide na C3-4, na ono mjesto gdje nas je Pershing spotao kada smo popušili od REDovaca.
Ako protivnik kempa, još bolje. Heavyiji rush na njihovu bazu, Hummel se premješta tako da roka po njihovoj bazi i brzo smo gotovi:)
Ako mislite da je ovo suluda taktika, imam još bolju:)
3.)Zbunjujuća taktika ver. 2, spawn 1
Setup:
3 T8 Heavya (KT, T32, IS3)
2 T5 arty (Hummel, M41)
1 T1 svijeća
1 T7 TD (Jagdpanther)
Svijeća na B1 osvjetljava klanac i ne mrda ni za živu glavu:)
Jagdpanther na A5 pokriva klanac i donji i srednji dio grada. Iks puta sam igrao na tom mjestu i mogu osvjetliti sve do E linije bez problema.
Hummeli pokrivaju grad sa C0, a ispred njih 3 heavya na F0. Ako rush ide po 0, pomažu Hummeli i trebali bi zaustaviti to bez problema. Ako rush ide kroz sredinu grada, heavyiji wolfpackaju jednog po jednog. Ključno je navući ih na dio di ih arty može rokat.
Ako rush ide kroz klanac, heavyiji se vraćaju nazad. Ako su jedan ili dvojica u sredini, Jagdpanther se zaletava u sredinu i pokušava blokirati prolaz. Heavyiji iz grada će imati dovoljno vremena vratiti se i riješiti ih.
4.)Zbunjujuća taktika ver. 2, spawn 2
Hummeli na J9K9 pokrivaju grad.
Svijeća na J2 gleda klanac.
Jagdpanther gleda klanac i donji i srednji dio grada.
Ako idu kroz klanac, povlači se na brdašce na K1 i osvjetljava ih dok se penju gore. Hummeli se okreću, rokaju u trenu dok se penju u bazu. Heavyiji su do onda već nazad i sređuju ih.
Ako idu kroz sredinu, Jagdpanther se zaletava i pokušava blokirati prolaz.
Ukoliko rush ide kroz 0, heavyiji ih dočekuju uz podršku Hummela. Kontrolirano povlačenje po nuli do K8. Tu imaju podršku i Jagdpanthera.
Ako piče po sredini grada, pokušati ih satjerati na G8 i satrati ih. Tamo ih može i Jagdpanther rokat.
Ovime ne mislim ništa tipa “želim se rješiti odgovornosti” ali pošto si se ovoliko potrudio oko ovoga Srdo, bilo bi lijepo da vodiš ovu mapu kada bude bila na jelovniku..
Bilo bi jako lijepo da, ako je ikako moguće, barem 8 ljudi uhvati vremena da bacimo trening 7vs1 barem da vidimo kako se kretati, pozicije dobre za arty, koliko brzo svjeće mogu pobjeći ili preživjeti ako jedan T8 dođe kroz kanjon. uskladiti kretnje hevija možda čak korak po korak..
Plus ako mogu predložiti da razmisliš o Grilleu..njegove AP granate probijaju prosječno 228mm a DMG je 680HP-a..to su HEAT zlazne granate i imam jako dobru posadu za Grillea i volju da ga koristim sa zlatom..