Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #1007

    H.T.Get
    Participant
    #11011

    RimtuTiTuki
    Participant

    Pa bilo je i krajajnje vrijeme….

    #11012

    Ganci
    Participant

    A jel ovo neka zahebancija ili?

    http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=65021

    Evo cak i kod T-Zombixa se spominje

    http://zombix.net/glob/category/provideri/t-ht/

    #11013

    BaXuZ
    Participant

    nekako mi slabo to povećanje

    #11014

    Ganci
    Participant

    # voip Says:

    April 16th, 2007 at 14:38 pm

    > ———- Forwarded message ———-

    > From: *Ivica Šitum*

    > Date: 15.4.2007. 12:22

    > Subject: Prigovor T-comu za nekvalitetnu uslugu Max-tv

    > To: racun@t-com.hr

    > Cijenjeni!

    > Evo već skoro godinu dana koristim vaš Max-tv i želio bih sa vama malo

    > podijeliti svoje duševne boli i noćne more.Naime vaša usluga je sve

    > samo ne usluga.Uslugu ste valjda htijeli napraviti mojoj bivšoj ženi

    > da me vrag što

    > prije odnese jer predpostavljam da su to njene intimne misli.Neznam samo

    > što

    > sam to vama učinio da me tako kažnjavate.MAX-TV.Prevara stoljeća koju ja

    > iz

    > mjeseca u mjesec uredno plaćam jer sam vezan ugovorom.Ako prekinem taj

    > ugovor onda plaćam cca 1500,oo kn (neznam zašto) a uredno sam platio i

    > uređaj (koji je po riječima operatera još u fazi testiranja) i instalaciju

    > tog jako lošeg uređaja.

    > Malo o uređaju.Brzina mu je otprilike kao prvom računalu koji je

    > napravljen

    > a uvelike podsjeća na usporenu snimku golova samo što je ovaj vaš 10-tak

    > puta sporiji.Taman kad učita program i čovik se fino namjesti da pogleda

    > tv

    > nakon naporna dana a ono slika sleđena.Nazoveš operatera na broj 08009000

    > i

    > on ti kaže da je kod njih sve u redu i da uređaj resetiraš tako da ga

    > isključiš iz struje.Nakon što se isključi moraš pričekati nekih bijednih

    > 15-tak minuta i opet imaš sliku te se sav sretan ko mali prasac ponovno

    > zavališ u fotelju i pokušaš shvatiti radnju filma jer je već prošlo nekih

    > 20

    > min.Ako imaš sreće to će se desiti samo jednom u toku večeri a ako nemaš

    > kao

    > ja onda će ti se to desiti najmanje 5 puta tokom večeri.Sreća max-tv ima

    > videoteku na kojoj možeš pogledati sve one stare i dosadne filmove koji su

    > na tv-u reprizirani po 10-tak puta.Uz to što im je cijena veća nego u

    > videoteci (10,12,15 kn) na svako drugom filmu slika se zamrzne te moraš

    > prebaciti na tv pa se onda opet vratiti u videoteku da bi nastavio gledat

    > započeto a svako prekidanje i ponovno učitavanje oduzme svega nekih

    > bijednih

    > 10-tak min.Imate filmove na svu sreću koje moraš prekidat samo 20 puta ali

    > to i nije loše jer na kraju ispadne cijelovečernji film od 20-24

    > sata.Omjerfilmova u videoteci je 10 naprema 1 u korist pornića(15 kn)

    > i to je raj za

    > bogate drkadžije sa jakim živcima.Unaprijed se ispričavam svima jer sam

    > sad

    > totalno popizdio.Ako ima gramatičkih poigrešaka cijenjena gospodo BOLI ME

    > KURAC.Živci su mi otišli od vašeg usranog max-tv-a a sve to uredno plaćam

    > iz

    > mjeseca u mjesec jer sam vezan ugovorom koji mene obavezuje da ga plaćam a

    > vas obavezuje da ga naplaćujete bez obzira koliko bio loš.Pri zadnjem

    > javljanju operateru(prije pola sata)veli mi da mogu putem maila poslati

    > prigovor i to su sva moja prava u ugovoru koji ako prekinem mora

    > platiti.Znači u govnima sam svakako.Slobode su mi ograničene jer je ugovor

    > pisan na moju štetu.Ostaju mi samo slobode govora.E pa to mogu iskoristiti

    > na slijedeći način.Usvom adresaru imampreko 200 mail adresa pa ću ovaj

    > mail

    > poslati svima znanim i neznanim te ih zamolit (ako hoće da im i dalje

    > šaljem

    > one smiješne mailove) da ovaj prigovor proslijede svima znanim i

    > neznanim.Paće i ti znani i neznani to proslijedit svima znanim i

    > neznanim pa će svi ti

    > znani i neznani skužiti da je taj max-tv jedno obično govno umotano u

    > reklamni celofan za jednu kunu(uređaj koji nevalja platiš ustvari 300 i

    > nešto kuna).Koristeći i dalje svoju slobodu govora a nemoćan da bilo šta

    > drugo napravim citirat ću Šešelja u Haškom postupku te vam

    > poručiti.MOŽETESVI DA MI POPUŠITE KUVAC UKLJUČUJUĆI I ONU BITANGU MAX

    > –

    > TV.JEBEM VAM MRTVU MAJKU LADNIM KURCEM SVIMA DILJEM EUROPE GDJE GOT

    > POSTOJI

    > T-COM I MAX -TV.Sad kad sam malo olakša dušu idem resetirati vaš uređaj po

    > osmi put danas ili ću izabrati film iz vaše bogate naftalinske videoteke

    > pa

    > se sa njim natezat do kasno u noć.Nadam se da mi ne zamjerate na slobodi

    > govora i na onom ” jeben vam” jer vi mene jebete iz dana u dan i ja vam to

    > uredno plaćam.Sa poštovanjem Ivica Šitum,Šimićeva 64 (uređaj je na

    > gazdaričino ime Paškvica Makale) 21000 Split jmbg 2705965381903.

    >

    Vristo sam od smjeha…

    skidam kapu tom Ivici 😀

    #11015

    Troky
    Keymaster

    LOL…

    šta su ti dalmatinci… imaju 20-24h na dan za zajebanciju s usranim maxteveom…

    #11016

    KrLe
    Participant

    OK, znači ne Max-TV?

    Hihi

    #11017

    Lamb-Lover
    Participant

    HEHE, dobar je Ivica!

    Ali nije to baš tako sa max tv-om što se smrzavanja tiče, barem ne kod mojih staraca i brata. Oni su zadovoljni, manje više…

    Što se videoteke tiče, Ivica !opr019ic Pogotovo odnos rnjava i lmfija.

    A ovim digi teveovcima jebem ja milu mater! !opr019fx

    Zahtjev za to sranje sam poslao cca xx.12.2006. očekujući da ću čekati 2 mj. duže od onih 3 tjedna što su oni nadobudno obečali.

    Za one koje neznaju to bi trebalo funkcionirat na način da oni predaju moj zahtjev nekakvoj firmi za instaliranje tih satelitskih sustava, koji onda meni to dođu montirat. Besplatno je ako podpišem ugovor na godinu dana, a ako ne, plaćam svu opremu.

    početkom 3 mj. sam ih polako počeo telefonski prculjiti ne bi li saznao što se dešava i ovo je od prilike odgovor koji sam dobio:

    “Gospodine, dobra je vijest da je Vaš zahtjev predan (nekakvoj bull shit firmi) i oni bi Vas trebali nazvati u roku od 7 dana, 10 najviše.”

    Nakon 10ak dana zovem ja njih opet žaleći se kako me nitko iz te firme wanna be nitko nije kontaktirao na što dobivam vrlo ljubazan odgovor kako su ostali bez receivera i da čekaju slijedeću pošiljku humaxovih prijamnika i da se strpim maximalno još 7 do 10 dana.

    Prođe i to vrijeme i ja opet pitam šta je sa tim, i dobijem slijedeći odgovor:

    “Gospodine, dobra je vijest da je Vaš zahtjev predan (nekakvoj bull shit firmi) i oni bi Vas trebali nazvati u roku od 7 dana, 10 najviše.”

    Nakon što im ja staloženo !cupakosu ponovim što smo sve prije razgovarali kažu mi da nazovem prije spomenute kooperante i da se sa njima dogovorim, što ja i učinim. I tako oni mene traže po kompu među ostalim suckerima i kažu da od digi tv-a nisu zaprimili nalog za montažu te jebene opreme.

    Ja to uredno javm digićima, koji me odpile rekavši da će me nazvat u toku dana kada saznaju što se zbiva. Nakon toga više nisam imao živaca komunicirat sa njima tako da ih poslije više nisam zvao, ali sutra ču ih vjerovatno odjebat, osim ako mi ne budu !opr019hw da se ostanem kod njih.

    Kooperant t-com-a me je nazvao mjesec dana od predaje molbe za instalaciju max tv-a, a ja ga debil odjebao radi digi tv-a :smt011 !opr019ir

    #11018

    B051LjKo
    Participant

    Hehe, nije Ivica (legenda, prvi put da odobravam citiranje Šešelja) koji šalje razmijenjuje mailove s T-Comom… Doduše ja sam za Ivicu beba…

    —–Original Message—–

    From: Nebojsa Stanivuk [mailto:nstanivuk@yahoo.com]

    Sent: Monday, November 27, 2006 1:20 AM

    To: T-Com racun

    Subject: Ogromni pingovi….

    Postovani

    Poslijednjih desetak dana jednostavno ne mogu normalno koristiti svoju

    ADSL liniju. Konekciju uglavnom mogu dobiti, ping je pak prica za sebe

    , umjesto “normalnih” dakle niskih i donedavno uobiĂ�Ťajenih pingova

    (50-80) prema pojedinim serverima uzhivam u pingovima od preko 1000 uz

    golemi packet loss. Kako u tim uvjetima ja ne mogu normalno koristiti

    internet, interesira me iz kojeg razloga ja moram pla��ati jednaku

    naknadu kao da je sve bilo u najboljem mogu��em redu. Tri puta sam

    prijavljivao kvar na liniji, i nakon jednog do dva dana “normalnog” rada

    sam opet na “prijaviti kvar na liniji” fazi. Pitam se do kada se trebam

    tako vrtiti u krug (i cijelo vrijeme pla��ati naknadu kao da je sve u

    apsolutno najboljem redu)

    Unaprijed hvala na odgovoru

    Nebojsa Stanivuk

    ############################

    T-Com racun <T-Comracun@t.ht.hr> wrote:

    Po�¥tovani,

    temeljem Va�¥eg prigovora �želimo Vas izvijestiti da T-Com

    svakodnevno radi na pobolj�¥anju infrastrukture implementacijom novih sustava

    i tehnologija kako bi se u budu��nosti sli�ne pote�¥ko��e

    spustile na najmanju mogu��u razinu.

    Za vrijeme trajanja smetnji umanjuje se mjese�Ťna naknada za ADSL na

    ra�Ťunu Halo/ISDN usluga. Pregledom ra�Ťuna Halo usluga 051/424930

    evidentirane su smetnje u mj. 11/2006. godine, no budu��i da su iste

    otklonjene u roku od 24 H, mjese�Ťna naknada za ADSL � nije ni

    umanjena.

    Zahvaljujemo Vam na razumijevanju, te se ujedno ispri�avamo zbog

    pote�¥ko��a koje ste imali sa visinom PING-a, te se nadamo kako u

    budućnosti nećete imati sličnih poteškoća na Vaše i

    naše zadovoljstvo.

    S poštovanjem

    Vaš T-Com

    ###################

    From: Nebojsa Stanivuk [mailto:nstanivuk@yahoo.com]

    Sent: Monday, December 11, 2006 1:06 PM

    To: T-Com racun

    Subject: RE: Ogromni pingovi….

    Postovani

    Iznimno mi je drago sto T-Com svakodnevno radi na poboljsanju

    infrastrukture te se nadam da ce ustede na konstantnom otpustanju radnika

    rezultirati vecim ulaganjima i znatnim povecanjem kvalitete usluge. Molio bih

    vas samo da mi objasnite iz kojeg sam tocno ja razloga tri puta u roku

    od nekoliko dana prijavljivao kvar na liniji ukoliko je navedeni

    uklonjen u roku od 24 sata. Pritom se uopce ne obazirem na “uobicajene”

    probleme kada je ping 2-3 puta veci od zeljenog (i u pojedinim iznimnim

    slucajevima ostvarenkg [50-60 prema gameserverima]) jer sam se na njih vec

    navikao; ping od 1000+ (slovima: tisucu plus) uz konstantni packetloss

    s druge strane ipak predstavlja, siguran sam da cete se sloziti, “malo”

    veci nedostatak koji Vasem poznatom sloganu “Internet do daske” daje

    jedno potpuno novo znacenje [probajte povezati rijeci daska/pod/visoka

    koncentracija alkohola u krvi].

    Nadalje, nije mi bas jasno iz kojeg razloga je zenska osoba (moram

    priznati vrlo ljubazna) koja me je danas nazvala na telefon uz ispriku za

    probleme s mojom konekcijom izricito naglasila da ce mi racun za

    mjesecnu uslugu biti umanjen kada se to u ovom eksplicitno opovrgava. Nadam se

    da shvacate da bit nije u umanjivanju malenog novcanog iznosa nego u

    necem puno dubljem. Takodjer, ne mogu iznova ne naglasiti da se osjecam

    kao magarac (mozda je pogodnije upotrijebiti rijec “tovar”) kada citam

    objasnjenje o kvaru otklonjenom u roku od 24 sata ťto je poprili�no

    kontradiktorno mojim iskustvima, ali i rije�ima Vase sluzbe za korisnike

    koji su zajedno samnom imali prilike prozivljavati probleme moje ADSL

    linije.

    U zeljnom iscekivanju vaseg odgovora

    Vaš Nebojsa Stanivuk

    Postovani,

    uvidom u nasu bazu podataka MAXadsl usluga sada Vam radi ispravno. Ako

    ce biti potrebno smetnju ponovno mozete prijaviti te ako ista ne bude

    otklonjena u roku od 24 h mjesecna naknada za ADSL uslugu biti ce Vam

    umanjena za trajanja smetnje na racunu za Halo/ISDN uslugu.

    Srdacan pozdrav,

    T Com Internet usluge

    Sluzba za korisnike

    Tel: 0800 9000

    Fax: 01 49 13 872

    E-mail: helpdesk@t-com.hr

    URL: http://www.t-com.hr

    Vece MAXadsl brzine – po istim cijenama! Postanite korisnik – dobivate

    prikljucak za 1 kunu!

    ViĹĄe na http://maxadsl.t-com.hr ili 0800 9000

    Subject:

    FW: Ogromni pingovi….

    Date:

    Mon, 8 Jan 2007 11:02:02 +0100

    To:

    “T-Com Sluzba za korisnike” <helpdesk@t-com.hr>

    From:

    “T-Com racun” <T-Comracun@t.ht.hr>

    Molim Vas da pomognete i odgovorite korisniku.

    Ivan Smlati�

    I za kraj…. DISKLEJMER

    IZJAVA O ODRICANJU ODGOVORNOSTI: SadrĹžaj ove poruke i eventualno

    priloĹženih datoteka je povjerljiv i namijenjen je samo osobama ili

    subjektima koji su navedeni u adresi. Ukoliko ste primili ovu poruku greĹĄkom,

    molimo Vas, obavijestite poĹĄiljatelja, a poruku i sve njene privitke

    odmah, bez �itanja, trajno uklonite s ra�unala. Bilo kakvo

    prenoťenje, kopiranje ili distribucija informacija sadrŞanih u poruci tre�im

    osobama je zabranjeno i moĹže biti zakonski kaĹžnjivo. SadrĹžaj, stavovi

    i miĹĄljenja izneseni u poruci su autorovi i ne predstavljaju nuĹžno

    stavove HT – Hrvatskih telekomunikacija d.d. HT ne prihvaÄ�a nikakvu

    odgovornost za eventualnu ĹĄtetu nastalu primitkom ove poruke i priloga

    sadrĹžanih u poruci.

    DISCLAIMER:The contents of this email as well as any files attached to

    it are confidential and intended solely for individuals or entities

    which they are addressed to. If you have received this email message in

    error, please notify the sender and permanently remove the message and

    all attached files from the computer. Any disclosure, copying or

    distribution of all or a part of information contained herein to or by third

    parties is prohibited and may be unlawful. Please note that any views or

    opinions presented in this message are solely those of the author and

    do not necessarily represent the views and opinions of Croatian Telecom

    Inc. Croatian Telecom Inc. accepts no liability for any potential

    damage caused by this message and files attached to it.

    #11019

    Ganci
    Participant

    preuzeto sa njuza,

    autor texta: mastoviti gospon Zombix

    friski djelatnik Ojptime

    Dakle, ovo vrijedi samo za OptiDSL sto ce reci za DSL na vlastitoj

    infrastrukturi.

    OptiTelefon i paketi se nisu mijenjali, pretplata je u dalje 50kn + PDV (61

    kn)

    512K se ukida i ljudi se za istu lovu prebacuju na 1Mbps koji sad kosta isto

    ko prije 512 dakle 38 kn

    2 Mbps kosta 68 kn

    FlatMin se izbacuje iz price jer vise nema smisla

    15GB se izbacuje iz price jer vise nema smisla

    Start je 2 GB + FairUsage za 15 kn

    (sve cijene su sa PDV-om)

    FlatRate je 41kn + PDV dakle 50kn

    Ajd’ uzivajte….

    Z

    sto bi znacilo otprilike ovako:

    od 01.06.

    OptiTelefon = 61kn

    2 Mbps = 68kn

    FlatRate = 50kn

    ————————

    179kn ( unfakingbelivable )

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.