Ok, korisnik sam T-Comova DSL-a oko dvije godine. U te dvije godine, tri puta sam morao mijenjati modem poradi kvara, (trenutno su u funkciji modemi #4 i #5, naizmjenice) i kroz cijelo to razdoblje brat bratu, barem dva puta mjesečno sam imao drastičnih problema sa vezom (neovisno o kvaru modema). Problemi su bili raznoliki, od nemogućnosti uploada bilo kakvog dokumenta na mail, preko srednje visokog pinga (150-200) pa i uber pinga (zadnjih dana od 300-1000) uz golemi paketloss… zatim standardna pucanja veze, ukratko, sve što je moglo proći po zlu s mojom linijom, prošlo je…
E sad, kako sam konstantno nazivao službe sa korisnike (i Isk… ovaj I-Com i T-Com) u biti sam ispucao sve moguće i nemoguće odgovore koje od njih možete dobiti. T-Com ove godine planira otpustiti dodatnih 1200 ljudi, odlično… usluga je vrhunska, i ja bih im predložio da krenu upravo sa ADSL help deskom, ? Zašto, pa zato što tupavca koji se javlja na telefon može zamijeniti mnogostruko jeftiniji govorni automat
0800 9000
Defaultna poruka ” Nažalost svi agenti su zauzeti upitima korisnika, molim pokušajte ponovo, a u međuvremenu preslušajte informacije o 768 naših novih debilnih usluga”…
1. “Dobar dan i gobrodošli u T-Com službu za korisnike, za ADSL Internet helpdest birajte 2” #beep#
– “Ukoliko želite požurnicu vašeg zahtjeva za instalacijom MAX ADSL usluge birajte 1” Svaki pojedini korisnik može zatražiti MAXimalno 7 požurnica…
– “Ukoliko imate problema s MAX ADSL linijom, i želite preslušati unisex Helpdest savjete birajte 2 #beep#
Heljp mesić 1: “molimo vas da uređaj isključite, i ponovno uključite u struju te se pokušajte spojiti na internet”
Heljp mesić 2: “ukoliko i dalje imate problema s MAX ADSL linijom, molimo vas da resetirate modem pritiskom na odgovarajuću tipku na poleđini vašeg modema”
“Nažalost, iscrpili smo sve moguće odgovore, ukoliko želite prijaviti kvar na vašoj liniji, birajte 3…”
Slijedeća anegdotica se odnosi na moj jučerašnji poziv toj istroj, T-Com službi za korisnike:
T-Com: Dobar dan, ovdje Trpimir, kako vam mogu pomoći?
B051: Imam strahovitih problema za ADSL linijom
T-Com: Recite u čemu je problem?
B051: Ping mi je katastrofalno ogroman, od 500 – 1000?
T-Com: Oprostite ne razumijem vas, možete li ponoviti..
B051: [vrlo razgovjetno] P I N G mi je ogroman, čak i preko 1000, a i packetloss je konstantan
T-Com: Oprostite ne razumijem, vaš PINK je ogroman?
B051: Ma ne pink, nego ping, PING?
T-Com: Ping? Što je to ping? :smt044
B051:???
B051:???
B051:??? Jesam li dobio T-Com službu za korisnike
T-Com: Jeste
B051. Ok, ping, odziv servera, vrijeme u milisekundama potrebno da informacija putuje od mojega računala do nekog servera i natrag?
T-Com: Aaaaaah to, a ja vam ne znam ništa o tome…. !opr019g7
T-Com: Evo preusmjerit ću vas na kolegu koji će vam pomoći
B051: Hvala
Malo muzike… tralalal ala lala a al
T-Com_uber_Admin: Dobar dan ovdje xy (upiši muško ime) kako vam mogu pomoći:
B051: Imam ogromni ping…
T-Com_uber_Admin: Želite li prijaviti kvar na liniji…
B051 Da… !opr019hd
T-Com_uberAdmin: Hvala na pozivu doviđenja…
Da mi je netko pričao, ne bih vjerovao…. ali da, ja sam zLi B051 koji ima problema sa ogromnim pinkom… Kakav sarkazam, od svih boja, pink….