Zahebato…linija je vlasnistvo osobe koja je potpisala ugovor…odnosno ISP je vlasnik linije, a placa se najam/pretplatu, i proceduru je skoro nemoguce izbjec…daklem vlasnistvo stana nema veze po ovom…
Onaj kome se placa telefon (fizicku liniju/ADSL) je za ovo nadlezan (pretplata adsl linije/telefona), paket prometa moze bit nezavisan, odnosno bar je mogao biti.
Varijanta 1) (kao sto je i Trox rekao, po PS-u)
Probaj rijesit prijenos postojece linije na svoje ime ako teta nije u Valhali (ako i je ima nasljednike pa to mozes s njima rijesiti ako ih se moze kontaktirati – sliejde javni biljeznici etc…)…mozda da pitas na telefonu podrske sto uciniti u slucaju da nemas pojma gdje je baba pa pisat neki prigovor/žalbu?
Varijanta 2) (app aka na kvarno)
Si siguran za novu liniju? imho…vjerojatno ne mozes kod istog ISP-a, ali zatrazi i uvedi novu liniju na svoje ime kod drugog operatera i prestani placat ovo sto nije na tvoje ime…Brijem da ovo moze potrajati…
Mozda najsigurnije, nazovi ovaj broj, objasni situaciju i pitaj rjesenje:
01/700 7060 (HAKOM) od 9-11:30h…
captains log supplemental…
Da li ti se slucajno u kupoprodajnom ugovoru stana igdje spominje i prijenos vlasnistva nad telefonskom linijom u bilo kojem obliku?