Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #563

    Dakky
    Participant

    … ali sam prilicno siguran da je ADSL2+ u T-COM-a vani kroz sljedecih tjedan-dva.

    I ne samo to, svi na novoj platformi, dakle oni sa 83.131.x.x IP-om ce moci koristiti ADSL2+ sa postojecom opremom. Osim nas sa starim Ericssonovim modemima. Modeli koji podrzavaju 2+ su od Kasde, Zyxel-a i Elcon-a…

    E sad, zasto ne zelim trcati pred rudu. Jer sam pricao s jednim tipom koji kaze da mi moze dignuti brzinu doma na 10Mbit/10Mbit …. meni je odmah sjevnula lampica i rekoh da NAM je to za jedan serverchic…

    Obavijestim vas o novostima 🙂

    Ako kroz dan-dva budem imao 10Mbit doma BIT ce jako LIJEPO

    !zivili

    #6364

    RimtuTiTuki
    Participant

    Ajd daj malo vise informacija, ja imam Elconov modem i IP 83.131.48.183

    A ove brzinice bi bas bile zgodne :))

    #6365

    BaXuZ
    Participant

    dakky kolki bi ping bio na tom servercicu, ja mislim visok.

    #6366

    Dakky
    Participant

    ja mislim da bi meni bio <1ms 😀

    a vama vjerujem ispod 50 …

    rimtu, t-com ima sve spremno za ponuditi adsl2+, brzine do 20mbit upload/download… i ici ce live kroz par dana/tjedana, ne znam tocan datum

    nemoj sirit vijesti jer sam ja to cuo u “povjerljivom” tonu pa ono…

    #6367

    B051LjKo
    Participant

    Oprostite na skepticnosti, ali mislim da nas od 10/10 dijeli godinu dana i ( nakon toga) barem 500 kuna, a ja im to nedam….

    #6368

    Dakky
    Participant

    nema veze, imas pravo na misljenje.

    ja sam nacuo da je sve spremno za launch i da ce ici live kroz par dana/tjedana

    #6369

    RimtuTiTuki
    Participant

    dakky kolki bi ping bio na tom servercicu, ja mislim visok.

    Ping bi bio manji od 50, ali zato bi lag bio cudo zivo, osim ako nebi investirali u neku malo zescu makinu

    #6370

    B051LjKo
    Participant

    ??? zasto bi bio bilo kakav lag, ne kuzim?!

    #6371

    Dakky
    Participant

    LAG je posljedica packetloss-ova. Dakle ti mozes bit u LAN-u sa serverom ali ako on nema dovoljno resursa za posluzivati npr svih 20 klijenata, desavat ce se da neke pakete nece slat i server ce lagirati, iako ce ping do doticnog biti <1ms iz LAN-a…….. ali prilicno sam uvjeren da bi moj Barton 3200 s 1 GB RAM izdrzao 16 ljudi bez lagiranja + mene da se igram na istome

    #6372

    Troky
    Keymaster

    ali prilicno sam uvjeren da bi moj Barton 3200 s 1 GB RAM izdrzao 16 ljudi bez lagiranja + mene da se igram na istome

    Prilicno si krivo uvjeren!

    Za server je potrebno resursa ‘skoro’ koliko i za klijenta… jedina je razlika sto server ne dize graficki podsustav, tj. moze se pokrenuti i sa grafuljom koja ima 512kb ram-a… Sve ostalo je isto (mapa se ucitava u ram, dize se kompletan engine).

    Znaci otprilike, za lag-free server ti treba masina cca 1-1.5GHz sa 768-1G RAM-a i stabilan link garantirane propusnosti min. (broj igraca)*128Kbit… po mojoj nekoj procjeni…

    A jos jedna bitna stvar u svemu ovome je traffic shaper i QoS na server mashini cime se osigurava minimalna propusnost po klijentu… itd… zabrijao sam… !opr019jh

    #6373

    B051LjKo
    Participant

    Troky odi u kurac…. shvati da kada se kreneš obraćati nama debilima treba izbjegavati svahili…

    #6374

    RimtuTiTuki
    Participant

    Troky odi u kurac…. shvati da kada se kreneš obraćati nama debilima treba izbjegavati svahili…

    Pa bas se potrudio to na nasem dragomn rvackom napisati … Prevedeno, ako netko oce gonit server kod sebe dome, mora imat ili dvoprocesorsku masinu ili dual core procesor, ili 2 kompa, veza mora biti br.igracax128kbs, odnosno za 16 igraca min. 2Mbs uploada naravno.

    Inace bi svi osjecali lag, jer bi server bio preopterecen i nebi bio u stanju isporucivat potrebne informacije raji spojenim na doticni.

    #6375

    Troky
    Keymaster

    Ok, idemo ponovo…

    LAG (packet loss) uzrokuju 2 stvari:

    1. nedovoljno jaka mashina na kojoj se vrti server

    2. nedovoljna propusnost mreze

    (2a. QoS i traffic shaper ne funkcioniraju kako treba)

    QoS=Quality of service za one koji ne znaju.

    QoS i traffic shaper rade na slijedecem principu:

    Recimo da imas cestu siroku 40m i 16 korisnika te ceste i zelis da svi budu ravnopravni… Cestu ces podijeliti na 16*2m i 1x8m tako da svaki korisnik moze sa svojim autom u bilo koje vrijeme proci tom cestom a da ne ceka u redu.

    Ako npr. imas kamion koji zauzima 2 trake moci ces proci jedino ako je u trenutku tvog prolaza kamionom jos jedna traka slobodna… ako nije onda ti shaper ‘prepolovi’ kamion i propusta jednu po jednu polovicu po tvojoj traci i kasnije zalijepi neostikom…

    Onih preostalih 8m sluzi za promet diplomatskih vozila od gamespy-a i punkbuster-a.

    Nadam se da sam sad bio malo jasniji…

    #6376

    Dakky
    Participant

    kroz 10 mbit-a uploada moze proc i 60 korisnika sa svojim autima i 10 diplomatskih vozila ako je sirina ceste po korisniku 128KILOBIT METARA

    edit: mislim da bi klan dobrovoljno skupio 2-3 tisuce KN za jedan server koji bi sluzio iskljucivo kao nas gameserver sa 26 slotova… i za LAN-ove i slicno…

    #6377

    BaXuZ
    Participant

    vec smo nebrojeno puta pricali o pingu koji iz nasih kuca putuje do zagreba preko njemacke, tako da mislim da je server u londonu bolja opcija

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.