Ok, idemo ponovo…
LAG (packet loss) uzrokuju 2 stvari:
1. nedovoljno jaka mashina na kojoj se vrti server
2. nedovoljna propusnost mreze
(2a. QoS i traffic shaper ne funkcioniraju kako treba)
QoS=Quality of service za one koji ne znaju.
QoS i traffic shaper rade na slijedecem principu:
Recimo da imas cestu siroku 40m i 16 korisnika te ceste i zelis da svi budu ravnopravni… Cestu ces podijeliti na 16*2m i 1x8m tako da svaki korisnik moze sa svojim autom u bilo koje vrijeme proci tom cestom a da ne ceka u redu.
Ako npr. imas kamion koji zauzima 2 trake moci ces proci jedino ako je u trenutku tvog prolaza kamionom jos jedna traka slobodna… ako nije onda ti shaper ‘prepolovi’ kamion i propusta jednu po jednu polovicu po tvojoj traci i kasnije zalijepi neostikom…
Onih preostalih 8m sluzi za promet diplomatskih vozila od gamespy-a i punkbuster-a.
Nadam se da sam sad bio malo jasniji…