HomeForums[Ri051] Members OnlyStari dobri CAFFE ROOMUspjesno deinstalirana armija – objasnjenje

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

KrLe
    Participant

Iako je mozda zazvucalo dramaticno, deinstaliranje armije nije potpuno impulzivan potez. Nisam odlucio nikad vise ju pokrenuti. Stvar je u tome da sam redoviti student do 30.9 do kada moram rijesiti jos 7 ispita da bih stigao prijaviti diplomski bez da pljunem tisucinjak ili vise kunica. U zadnje vrijeme sam dosta vremena trosio na igranje i jos vise na razmisljenje o igranju, toliko da me ruka pocela boljeti od polozaja i klikanja po misu.

Daklem, vrijeme je za malu pauzicu koju nikako ne bih mogao isfurati sa instaliranom armijom. Nagloj jucerasnjoj (nocasnjoj) provedbi deinstaliranja je kumovala cinjenica da se nekad lose nosim sa nesavrsenostima armije, zapinjanje za vlas trave, ping, naciljaj i pogodit ces (da), nekad mogu pogoditi muhu, nekad ne mogu pogoditi zgradu, potencijalni chiteri i sl.

Ergo, instalacija ce uslijediti kada pocnem davati ispite ili barem kvalitetno uciti, a do tada curveball rekord biti ce moj!

Groo
    Participant

Sretno sa fakultetskim obavezama :smt033

LittleCannon
    Moderator

Svaka cast na cvrstoj volji !opr019g2

Zh0rZh
    Participant

e: doublepost

Zh0rZh
    Participant

Joj ako te vidimo online bice :smt067 :smt067 :smt065 :smt065 !klofa !klofa !klofa

ArMaDa
    Participant

Hmmm bolje receno instalirati cemo je kad stignem na zasluseni godisnji ( racunaj 8 mj. ) a do tada uci sine uci

KrLe
    Participant

Valjda ću do tada dati koji ispit ili bar početi učiti!?